thelifeofmilton

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Milton Axelsson Höij - 3 augusti 2011 23:12

Att få känslan av att man ska svimma när man ser sitt barn är nog inte många som får.. Det fick jag precis när Robin och jag var nere hos vår prins, ha nsåg så otroligt blek ut, ögonen hans vimlade och sen så råkade jag se hans stygn han har bakom örat där två tjocka slangar går ned i hans vener.. Jag kände inte igen han heller, nu börjar han tyna bort, han har börjat gått ned mycket i vikt..
Det känns så overkligt, att Jag och Robin skulle hamna i denna situation, varför?Vi hoppas så innerligt att han ska bli bättre, det går inte att förklara känslor och tankar som susar igenom våra huvuden dag in och dag ut..

Det här är dialysmaskinen (konstgjord lunga) som hans blod går igenom..
   Det här är hans konstgjorda njure..
     


Av Milton Axelsson Höij - 3 augusti 2011 14:11

Hej, inte så mycket nytt händer med mig just nu jag får antibiotika för min lunginflamation och det är det mina läkare försöker att ta bort innan de fortsätter att utreda vad det är jag är så allvarligt sjuk utav.. Självklart skickas det prover hela tiden men det tar tid att få provsvar, och mina föräldrar gör inget annat än att väntar & hoppas..
Jag ligger fortfarande på ECMO med dialys som syresätter & renar mitt blod.
Jag har gått ned ett halvt kg sen igår kväll också.. Och jag kommer att gå ner väldigt mycket mer pga dessa mediciner och apparater..
Be för att jag ska bli bättre & att läkarna hittar felet så att jag får följa med mina föräldrar hem.
  

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards