thelifeofmilton

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Milton Axelsson Höij - 21 augusti 2011 19:31

Jag & Robin måste nog vara de ända på denna gjord som älskar när sitt barn skriker.
Oj vad Milton har skrikit idag, och han är inte ett dugg hes längre så nu låter han som en riktig bebis!
Farmor,Faster,Mormor & FarbrorRicky har vart på besök idag också!

Imorgon funderar läkarna på ifall man ska ta bort antibiotikan han har och kanske ta bort stygnen i halsen, hoppas att han inte behöver antibiotika längre!
Och att han kan bli frisk så vi kan få ett eget rum snart!

Av Milton Axelsson Höij - 21 augusti 2011 00:27

Hej, jag har som sagt vart sjuk idag så jag har inte vart nere hos våran prins alls under dagen.. Kan ju säga att denna dag har gått väldigt segt, jag vill ju så gärna vara hos honom hela tiden!
Men tur att jag och Milton har världens bästa Robin/Pappa som kan agera både Mamma & Pappa samtidigt!
Farmor Anette har också vart här idag och tagit hand om Milton så mycket som det går, jag tror hon var nere hos honom i lite över två timmar, så det var skönt! Då slipper jag känna att han vart helt ensam! Men ensam är han ju förstås aldrig, det är urgulliga sköterskor som har hand om honom när inte jag eller Robin är där, men det känns alltid bäst när någon i hans 'familj' är där!
Moster Emelie & Kusinen Vincent var också förbi en liten sväng och tittade in hos Milton, Vincent hade sjungt 'blinka lilla stjärna' för Milton också, gullunge!
Och ännu mer besök har han även fått idag! Malin, min & Robins vän kom också förbi, och Milton fick jättefina presenter utav henne!
Sedan kom Robins kompis Timmy, och Milton fick en söt liten nallebjörn! Han har ju samlat på sig några nu sedan han blev sjuk, så snart är sängen hans full, men det är mys!
Milton får även sin rätta mängd mat nu tills hans vikt, så om han fortsätter att klara av den mängden så kopplar man bort hans dropp imorgon, hoppas!
Nu ska vi försöka sova lite och jag hoppas verkligen att jag kan gosa med prinsen imorgon! Godnatt.
  
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards