thelifeofmilton

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Milton Axelsson Höij - 24 augusti 2011 23:29

Hej!
Idag har det vart fullrulle hela dagen.
Det började med att jag & Miltons Mormor följde med Milton på lungröntgen, vi har inte fått några svar än. Sedan så fick Milton pupillvidgande droppar i ögonen för Neuvroögon skulle kolla hans ögon, och dom såg inte något speciellt men att han ska bli kallad dit om ca 4-6 veckor igen.
Och nu till den största nyheten, Milton fick flytta in i ett nytt rum idag med mig och Robin! Så nu är vi en 'riktig' familj, vi har ju inte fått haft honom vid oss på FEM hela veckor.. Men nu så hoppas vi att det fortsätter att gå åt rätt håll så att vi kan börja känna varandra riktigt ordentligt och så man får den känslan aav att det faktiskt är på riktigt nu! Inga apparater som plingar och tjuter, sköterskor och läkare som tar massa prover flera gånger i timmen.
Dock så sover vår lilla skrutt inte med oss inatt, han fick sova i sal 7 där han legat tidigare. Det beror på att det var väldigt kort med personal, så dem kan inte komma in så 'mycket' till vårt rum om det skulle vara någonting (förstårligt, jag skulle själv bli väldigt stressad av att springa till flera rum som ringer på en nästan hela tiden) och dels för att Milton vart väldigt 'onöjd' idag/ikväll, så nu blir det sista natten innan
vi blir tre på nätterna! 

Världens bästa Pappa & Son i vårt rum!  

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards