thelifeofmilton

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Milton Axelsson Höij - 2 augusti 2011 23:32

Robin la in två bilder på datan på Milton från BB.
Älskade unge, bli bättre snart!
  
   

Av Milton Axelsson Höij - 2 augusti 2011 22:37

Jag & Robin var precis nere hos världens finaste!
Det gör så otroligt ont inom en när man ser honom ligga där..
Jag trodde aldrig jag skulle klara av att gå in till honom på ECMO, men det var inte så farligt och hemskt som jag trodde.. Förutom alla dessa tusentals maskiner & apparater som finner sig i rummet och dom två tjocka genomskillniga slangarna med hans blod som går ner i hans hals, det försöker jag undvika att kolla på och bara ha fokus på hans underbara lilla babykropp! Jag & Robin önskar så innerligt att det ska bli bra med vår prins snart..

Av Milton Axelsson Höij - 2 augusti 2011 19:17

Hej, nu har Mamma & Pappa fått prata med en läkare angående min ct-röntgen.
Mitt hjärta har blivit en aning förstorat och jag har också en lunginflamation..
På min hjärna så ser läkarna att jag har en svullnad men mycket mer kan dom inte se just nu, och det är bara att vänta enligt läkarna..
Pappa fick också ett samtal av en läkare sent igår kväll om att provsvaret på min muskelbiopsid hade kommit, det verkar visa sig att jag inte ha någon metabolisk sjukdom, men dom söker och letar så gott dom kan såklart om vad det kan vara för sjukdom jag har och om man kan behandla såklart.
Varför Mamma & Pappa inte lagt upp så mycket bilder är för att jag ser just nu väldigt sjuk ut, och de har inte haft någon lust att fota i nuläget..
  

Av Milton Axelsson Höij - 2 augusti 2011 13:01

Om en halvtimme ska jag in på helkropps röntgen, Mamma & Pappa hoppas på att ingenting ska visas..

Av Milton Axelsson Höij - 2 augusti 2011 02:15

Nu ringde läkaren och sa att vår son blivit förflyttad till ECMO & fått sin dialys inkopplad.. Robin gick ner till avdelningen för att titta till honom, jag klarade inte av att följa med och jag får en sån himla ångest för jag inte vart nere hos honom så mycket under dagen, men jag klarar inte av att se honom ligga där med alla dessa apparater och nu även med en dialysmaskin med två grövre slangar som hans blod går igenom..
Jag hoppas att detta ska göra honom bättre på något vis och att vi kan bli en riktig familj snart..                            
                                            
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards