thelifeofmilton

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Milton Axelsson Höij - 25 augusti 2011 22:46

Hej! Nu ligger vår skrutt och sover bredvid oss, första natten på 5 veckor nu sedan han blev sjuk.. Och ja, vi är nervösa, men det kommer att gå galant! Vi har ju stått ut det värstaste värsta så detta är ju det vi längtat efter så mycket, vi tre i samma rum!

Morgonen började iallafall bra, en sköterska kom in med Milton till oss 06.00 så gav jag honom mat sedan så slocknade han och vaknade inte förän vid nio tiden, då var det matdags igen och vi skulle även in på en undersökning hos kardiologen för att kolla hjärtat, han fick mat medans han blev undersökt. Det gick bra där inne och hans hjärta är ytterligare förbättrat, men han kommer att fortsätta med sin blodkärlsvidgande medecin ytterligare i tre veckor då vi fått en kallelse för en kontroll igen.

Milton har även vart så duktig så han fått i sig två fulla mål i bara flaska, så vi slapp sonda.

Imorgon ska vi även få gå ut ifrån avdelningen med vår prins, det blir första gången vi lämnar en avdelning med honom och första gången han får komma ut i friska luften! Det ser vi framemot jättemycket!
   

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards