thelifeofmilton

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Milton Axelsson Höij - 16 augusti 2011 23:51

Hej, vi har inte skrivit mycket alls idag för vi har vart hos Milton inprincip hela dagen.
Nu när han ligger på vårdavdelningen så måste vi vara där mycket mer och 'ta hand' om honom så gott det går. Och det är en sån underbar känsla att äntligen få ta upp honom precis när man vill och höra honom skrika.. Det har vi inte gjort på ca en månad, man blir nästan tårögd!
Nu hoppas vi ännu lite mer att han ska fortsätta hålla sig där han är nu och bli ännu bättre!
Heja världens bästa Milton, en riktig fighter!

Av Milton Axelsson Höij - 16 augusti 2011 16:23

Hej, idag har det vart fullrulle!
Vid 11 tiden imorse kom en sköterska till biva för att hämta upp Milton till vårdavdelningen. Han låg och tittade som bara den medans vi åkte in i hissen och genom korridorerna. När vi kom fram till övervakningssalen där han nu ligger så tog vi upp honom och ja.. Nu börjar det kännas som på riktigt för engångskull! Det är jag och Robin som ska klä honom,byta blöjor och ta upp honom ur sängen, sköterskorna håller bara koll på hans hälsa! Och han har bara en infart i ljumsken som det går dropp igenom och en sond i näsan.. Det känns som en dröm, att det har gått så fort! Och vi hoppas att han bara blir bättre och bättre för varje dag som går!
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards