thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Sådärja..

Av Milton Axelsson Höij - 21 april 2012 16:33

Hållt oss undan ifrån skrivande pga sjukdomar och ren jäkla trötthet!
Milton åkte på dunder magsjuka efter att jag och Robin äntligen blivit friska, och NU så har även kruppen kommit tillbaka och Milton är dunder förkyld.. Så jag tar mig i kragen och skriver lite nu när jag har brist på annat att göra,Milton sover och Robin är i Bålsta..

Vet inte riktigt vart jag ska börja, och jag kommer absolut INTE ihåg allt vi gjort dom senaste dagarna då när jag inte uppdaterat.. Man kanske skulle ta och börja göra det igen, så man kommer ihåg sakerna? Well..

Vi har iallafall vart i bålsta till och från, hälsat på hos farmor och träffat Sari som hade med sig presenter till Milton, adidasdress,strumpor och mochasiner!
De vanliga promenaderna, och så har Emma (en vän till mig) vart på besök och träffat Milton för första gången och även mig på typ 3år? haha, tänk vad tiden rinner iväg!
Milton fick även där en present, en ny baseball jacka/tröja som han kan ha lite senare när man inte behöver jacka!

Jessica och Sanna har vart här med, och ja.. Jag vet knappt själv vad vi gjort!
Nu försöker vi bara få Milton frisk, men det hindrar inte honom ifrån att leka och skoja!

Nu inväntar vi Robin på att han ska komma hem och Milton lär nog vakna strax, sen bär vi av emot.. IKEA? Eller någonting, fy för att sitta inne hela dagarna!
       

 
 
Natalia

Natalia

21 april 2012 16:53

Vilken sötis :)

http://natalia98.bloggplatsen.se

Milton Axelsson Höij

22 april 2012 14:35

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards