thelifeofmilton

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Milton Axelsson Höij - 30 augusti 2011 20:01

För lite mer än fem veckor sedan så. låg jag konstant i en säng på sjukhuset och bara grät, ingen utav mig och Robin hade något hopp.. Våran son låg i ett annat rum med massa sladdar & maskiner och fick besked om att dem inte visste om vår lille Milton skulle klara sig.. Men sedan kom ju vändningen och nu så bor han ju med oss. Och imorgon ska vi även få åka hem på permision under dagen, det är första gången lille Milton får komma hem & första gången för oss på sex veckor.

Dagen idag har vart bra, vi har mest vart på promenader osv.
Milton stortrivs i vagnen och slocknar direkt när vi går ut & vaknar direkt när vi kommer in, gullegris!
Robin åkte iväg på förmiddagen in till Solna för att hämta ut ett apnélarm som vi får låna i ett halvår åt Milton, det är en dosa som larmar om han får för långa andningsuppehåll osv. Så det är väl mest en 'trygghetsgrej' skönt att ha hemma!
Milton har även fått sig en rejäl tvätt idag, inte lätt med alla dessa veck och hakor!
     

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards