thelifeofmilton

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Milton Axelsson Höij - 12 augusti 2011 22:58

Hej, Idag så har jag fått suttit i Mammas famn, vi satt i en timme. Tiden gick så fruktansvärt fort tyckte jag, och Mamma också.. Men vi fick en liten mystimme tillsammans iallafall!
Jag hade ögonen öppna hela tiden tills dom lyfte över mig till Mammas famn, då slocknade jag direkt.. Skönt att få sova någon annanstans än den jädrans sängen jag bott i HELA mitt liv..
Mycket mer har inte hänt idag, därför det inte har kommit mycket uppdatering under dagen.
  
   

Av Milton Axelsson Höij - 12 augusti 2011 13:37

Hej, jag har fortfarande dialysen bortkopplad, och hoppas att jag slipper den för gott, men man vet som sagt inte det kan vända lika fort!
Mamma har vart nere hos mig precis, hon stod där i över en timme och klappade på mig, tillslut så somnade jag..Skönt, alla dessa maskiner och apparater som plingar gör mig tokig!
Jag har även fått en ny säng, en sån säng som jag hade innan jag hamnade på ECMO, så nu slipper jag värmelampa och värmemadrass.
Eftersom jag fortfarande har dialysen bortkopplad så ska Mamma få ta upp mig i sin famn idag, yippie!
Tyvärr så kommer kanske inte min Pappa att vara med då, eftersom han har gått och blivit förskyld, och då får man inte gå in till mig.. Så jag hoppas att han tillfrisknar snabbt, för om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt om när han nyper mig i kinderna och terroriserar mig med kompresser för att torka min mun som jag dregglar ner.

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards