thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Gårdagen!

Av Milton Axelsson Höij - 28 april 2012 08:06

Hejsan!
Igår gick vi upp runt 7tiden och Sanna kom på besök klockan 8!
Vi tog det lugnt och gjorde oss klara sakta men säkert, vi skulle minsann på tågutflykt.
Vi åkte gick hemifrån runt 11 tiden och åkte in mot jakobsberg, tittade lite och handlade, sedan tog vi oss en promenad till IKEA och vidare..
Härligt väder var det iallafall, och jag är glad att jag inte hade någon åkpåse till Milton!

Milton fick även inviga sin skinnjacka han fick av farmor i påskägg!
Vid 16.00 tiden begav vi oss hemmåt, men först så tog vi ett stopp på Mc'donald, Milton åt glass och lite pommesfrites och sen var det glada miner heeela vägen hem!  

tiden sprang iväg, och jag hade så ont i fötterna så jag ville bara hem och ta av mig skorna, men så fick jag en sms-avi så det blev ett stopp på ica och hämta ut ett paket innan hemgång!
Milton hade iofs somnat påväg från stationen, så det gick ingen nöd på honom.

När vi kom hem var det bara packa upp allt, städade undan och Robin var och storhandlade.. Vips så var klockan redan 7 och dags för middag och sen var det bara att ligga och dega i soffan när Milton hade somnat.

Idag vet jag inte riktigt vad som sker under dagen, Milton sover förtillfället och Robin ja han sover som en stock fortfarande.
vädret är superfint och inte ett moln på himlen, så det blir nog en promenad OM Milton är sugen på att åka vagnen idag igen.. Det var ju det ända han gjorde igår känndes det som.
Senare ikväll så ska jag iallafall träffa Sofia, och Milton och Robin har bestämt sig för att mysa i soffan och äta ostbågar, ELLER så ska de åka på bilgrejsimoj(?)  Ja, vi får helt enkelt se!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards