thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Svar på röntgen osv..

Av Milton Axelsson Höij - 2 augusti 2011 19:17

Hej, nu har Mamma & Pappa fått prata med en läkare angående min ct-röntgen.
Mitt hjärta har blivit en aning förstorat och jag har också en lunginflamation..
På min hjärna så ser läkarna att jag har en svullnad men mycket mer kan dom inte se just nu, och det är bara att vänta enligt läkarna..
Pappa fick också ett samtal av en läkare sent igår kväll om att provsvaret på min muskelbiopsid hade kommit, det verkar visa sig att jag inte ha någon metabolisk sjukdom, men dom söker och letar så gott dom kan såklart om vad det kan vara för sjukdom jag har och om man kan behandla såklart.
Varför Mamma & Pappa inte lagt upp så mycket bilder är för att jag ser just nu väldigt sjuk ut, och de har inte haft någon lust att fota i nuläget..
  

 
 
Ingen bild

Tove Lundin

2 augusti 2011 21:21

Hej Milton ! Du är så sööööt tycker jag , hoppas jag får träffa dig ! Då ska du få en puss av mig .... Kramar Tove Lundin <3 <3

 
Ingen bild

mamma till ett tidigare sjukt barn.

2 augusti 2011 21:49

Även om det känns jobbigt att ta kort och ha "dåliga" minnen på kort, så råder jag er att ta kort iallfall ett par stycken för eget bruk, inget ni behöver dela med er utav med andra. Jag har själv haft ett sjukt barn och dom bilderna som finns från den tiden är underbara att ha dom gångerna allt känns tungt och när barnet är en riktig skitunge då tar man fram bilderna och ser hur sårbart livet faktist är och njuter även utav dom jobbiga stunderna.. jag håller alla tummar jag har och tänker på er hela dagarna, ingen ska behöva gå igenom det ni går igenom, hoppas på förbättring snarast!! Styrkekramar!

 
Ingen bild

Farmor

2 augusti 2011 22:07

Jag sitter och tänker på er.
Ni ska veta att ni har många
som bryr sig om er.
Ni är helt fantastiska föräldrar
till eran lilla kille.
Massa kramar till er och Milton

 
Ingen bild

Sandra

2 augusti 2011 22:41

Försök ta så mkt kort ni bara kan, dom kommer vara jätte bra för er att ha sen när ni ska bearbeta allt det hemska ni just nu går igenom. Jag vet att det är svårt för man vill absolut inte se sitt barn i ett illa skick men bilder kommer hjälpa er i framtiden. Tro mig.
Jag hoppas med HELA mitt hjärta att eran lilla son snart blir bra och att den här tiden snart är förbi! Varma Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards