thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Mamma gästbloggar

Av Milton Axelsson Höij - 3 augusti 2011 23:12

Att få känslan av att man ska svimma när man ser sitt barn är nog inte många som får.. Det fick jag precis när Robin och jag var nere hos vår prins, ha nsåg så otroligt blek ut, ögonen hans vimlade och sen så råkade jag se hans stygn han har bakom örat där två tjocka slangar går ned i hans vener.. Jag kände inte igen han heller, nu börjar han tyna bort, han har börjat gått ned mycket i vikt..
Det känns så overkligt, att Jag och Robin skulle hamna i denna situation, varför?Vi hoppas så innerligt att han ska bli bättre, det går inte att förklara känslor och tankar som susar igenom våra huvuden dag in och dag ut..

Det här är dialysmaskinen (konstgjord lunga) som hans blod går igenom..
   Det här är hans konstgjorda njure..
     


 
 
Ingen bild

Anonym

3 augusti 2011 23:30

Jag lider så med er.. :(
Ingen ska någonsin behöva gå igenom något sånt här..

Jag ber för er.
<3

 
Ingen bild

Eva o Roger

3 augusti 2011 23:34

kram

 
Ingen bild

Farmor

3 augusti 2011 23:41

Jag önskar att man kunde ta bort smärtan för er på något sätt. Ingen ska behöva se sitt barn så.
Det enda vi kan göra nu är att hoppas Milton ska hämta sig, och att dom kommer på vad som gör honom sjuk.
Robin du är mitt barn att se dig och Malin gå igen det här gör ont...
// massa kramar och pussar <3

 
Ingen bild

Åsa Lundin m Familj

4 augusti 2011 00:25

Mina tårar rinner .... mitt hjärta fylls av en blandning mellan hopp och förtvivlan ... varmaste kramarna till er 3 ......<3<3<3

 
Trasig

Trasig

4 augusti 2011 04:55

Vad kan jag skriva? Kämpa, kämpa, kämpa!
Nämnde er blogg i min, hoppas för allt i världen att det inte gjorde någonting.

Kramar.

http://lifeisntfullofreasonstosmile.blogspot.com

 
Ingen bild

Sussie

4 augusti 2011 07:46

Jag lider verkligen med er! Hoppas det blir en förändring snart!

 
Ingen bild

Lotta

4 augusti 2011 08:39

Jag gråter med er.
<3<3<3 Lotta

 
Ingen bild

Tony m familj

4 augusti 2011 09:46

Kämpa på lillkillen! Jag vet hur det är att ligga i respirator och alla slangar. Vi hoppas att du snart blir bättre!!! Varma kramar till er alla. Tony med familj, Bålsta

 
Ingen bild

Fam Sjöström/Bålsta

4 augusti 2011 10:07

Usch lider verkligen med er, stackars er alla:( Hoppas verkligen läkarna kommer fram till vad som är fel på lilla Milton så han kan bli frisk snart.
Skickar massor med styrkekramar

 
Catrine - Mamma åt Neo

Catrine - Mamma åt Neo

5 augusti 2011 23:07

Tårarna rinner nerför kinderna när jag läser och ser bilderna. Ingen ska behöva gå igenom det ni gör. Ni ska få njuta av er underbara son! Jag hoppas och ber att Milton ska bli pigg så ni kan njuta av varandra. Massa styrkekramar

http://Catrinejonsson.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards