thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

CPAP:en är borta!

Av Milton Axelsson Höij - 15 augusti 2011 12:21

Hej, imorse ringde en sköterska ifrån BIVA mig och berättade att dom har plockat bort CPAP:en från Milton redan idag, jag trodde dom skulle berätta att de satt tillbaka respiratorn.. Vilken härlig morgon!
Jag och Robin gick ner till Milton och där låg han klarvaken och vifftade med händerna UTAN någonting ivägen för sin näsa!
Vi sa att vi ville ta upp honom och det var en självklarhet tyckte dom.. Men jag förstod inte att jag kunde ta upp honom själv ifrån hans säng, jag stod som ett frågetecken men tillslut så lyfte jag upp honom och fick hålla i honom riktigt ordentligt och nära! Sedan gav jag honom till Robin så fick dom en mys stund tillsammans! Idag är jag superglad!
     

 
 
Ingen bild

farmor

15 augusti 2011 12:40

Åhh så glad för Milton och eran skull:)
Håller alla tummar att det fortsätter framåt.
//kram

 
Ingen bild

pernilla

15 augusti 2011 12:42

Oerhört glad för er skull. Så rörd av bilderna. Milton så fin han är. Många tankar och kramar från mig. /pernilla

 
Sandra - Mamma till Leon

Sandra - Mamma till Leon

15 augusti 2011 12:56

Vad skönt att allting är på bättringsvägen! Kämpa vidare Milton! Kramar

http://www.sppersson.wordpress.com

 
Ingen bild

Jessica'

15 augusti 2011 13:37

Åhh va härligt att höra, hoppas det fortsätter att gå som det gör nu, fortsätt kämpa, nu blev ja glad :) får ta att komma och hälsa på, eftersom nu är du bättre en sist när ja va där. massa kramar till dig gullunge och självklart till din mamma och pappa med ! <3

 
Ingen bild

Miklos Palfi

15 augusti 2011 14:10

Åå så härligt. Håller tummarna för att det ska fortsätt att bli bättre. Mvh Miklos

 
Elisabeth

Elisabeth

15 augusti 2011 14:28

Härligt!

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

15 augusti 2011 14:28

Åhh vad goda nyheter!Så glad för er skull!Vill inte vara någon glädjedödare men ta nu en dag i taget..kmr bakslag så stå fast o tro att han blir bättre snart igen....vilka enorma steg framåt o att ni fått hålla i honom:LYCKA!!!!
Vad säger läkarna om vad detta berott på?Vet man de???Jag blir nyfiken o hoppas ni får svar på era frågor..KRAMAR Monica

http://www.ploppviola.bloggplatsen.se

Milton Axelsson Höij

15 augusti 2011 14:56

Man kan inte fastställa vad som gjort honom så sjuk,de har sina gissningar men inget helt klart om vad det kan vara.

 
Ingen bild

faster nathalie

15 augusti 2011 14:42

gud vad glad jag blir :D hoppas verkligen att det fortsätter så här nu, jag håller alla tummar och tår.<3 puss & kram

 
lotta

lotta

15 augusti 2011 14:46

Å va glad jag blir, heja milton..kämpa på nu och mys ordentligt med mamma o pappa o alla andra nära o kära. KRAM <3

http://www.goodcharlotte.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mormor

15 augusti 2011 15:37

Vackraste Milton, åhh vilka fina ögon du har!!! I dag fick jag verkligen se dom :)

 
Johanna

Johanna

15 augusti 2011 17:46

Vilka härliga framsteg lille Milton har gjort :-)

Är jätteglad för er skull, äntligen vänder det!!

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
jossan

jossan

15 augusti 2011 19:06

ÅÅÅH va glad jag blir gumman.

http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna - mamma till en Vendela

15 augusti 2011 19:33

Åh, vad härligt att läsa! Jag blir alldeles rörd till tårar. Hoppas han får fortsätta bli bättre nu!

 
Ingen bild

Helene Höij

15 augusti 2011 21:48

Vad skönt att Milton är bättre!! Vi håller tummarna att det håller i sig!! Vad söt han är....
Kramar från Helene (Rikard hälsar)

 
Ingen bild

låla

15 augusti 2011 21:53

Toppen Milton.
Jag är så glad för din skull & mamma & pappas.
Såg så mysigt ut när du fick sitta i mamma och pappas famn. :)))) Kram

 
Ingen bild

zanna

15 augusti 2011 22:24

Men å vad roligt så se honom på bilderna utan slangar!! så himla söt liten kille! jag hoppas för miltons egen skull att han blir bättre å bättre för varje dag som går å inga fler bakslag vill vi ha!! kramar till er alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards