thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Respiratorn är borta!

Av Milton Axelsson Höij - 14 augusti 2011 18:29

Hej!
Nu så är respiratorn borta, och CPAP-en sitter på plats och det funkar bra än sålänge!
Infarterna som Milton hade på halsen har dom också plockat bort nu. Läkarna är chockade över att det har blivit förbättringar på vår lilla kille så snabbt! Och att han ser så pigg ut. Om man tittar tillbaka på veckorna som vart så är det verkligen helt otroligt att han kunnat bli så bra snabbt!
Och läkarna säger också att dom kommer bli chockade om det inte går ett steg tillbaka och att han skulle bli lite sämre igen, eftersom det är väldigt vanligt om det går så fort framåt och allt är bra brukar det oftast gå tillbaka ett steg. Men vi hoppas som bara den att det ska fortsätta åt rätt håll nu!
     

 
 
Ingen bild

farmor

14 augusti 2011 18:45

Ja hoppas verkligen att det fortsätter så här bra.
Så vaken och söt på bilderna:)
//kramar

 
Ingen bild

Laila

14 augusti 2011 18:53

Va kul Milton att du var så vaken o sprattlig idag:))
Är man en fighter så är det lätt att chocka expertisen!!
Hoppas nu att CPAP:en fungerar och att eventuellt bakslag inte blir så jobbigt.

Ha en bra kväll alla tre nu!

 
Ingen bild

Ulrika me familj

14 augusti 2011 19:02

Vi hoppas verkligen att du fortsätter vara stark och blir bättre och bättre så du snart får komma hem, kramar

 
nina

nina

14 augusti 2011 19:38

Åh, Malin och Robin, jag längtar verkligen för eran skull att Milton blir så frisk att han kan få åka hem! Det är på tiden tycker jag :).

http://noninona.bloggsida.se

 
Ingen bild

pernilla

14 augusti 2011 20:17

Hoppas och ber att det kommer fortsätta bra för er lilla prins. Man blir så oerhört rörd utav bilderna. Tänker på er och håller mina tummar hårt. Bästa hälsningar och kramar från pernilla

 
Ingen bild

låla

14 augusti 2011 20:28

Så superkul Milton !
Hoppas läkarna har fel ang. bakslag.
Så säppänande att följa dig älsklig.
Vi hoppas och tror på dig vår kämpe. :)

 
Ingen bild

zanna

14 augusti 2011 21:29

Vi hoppas verkligen på att han fortsätter å mår bra å INTE tar ett steg tillbax nu när det går så bra. =) ska hålla en tumme för att natten går bra.

kramar till er alla tre.

 
Ingen bild

Anna

14 augusti 2011 21:29

Hej! Följer er kamp men känner er ej personligen! Heja Milton, han är så söt å lik mina döttrar som nyfödda :-) Önskar er allt gott och har tänt ljus för er i vår kyrka :-) Åh vad jag önskar att ni får komma hem och påbörja erat vanliga familjeliv snart!

 
Ingen bild

mormor

14 augusti 2011 21:29

Lillprinsen... Du ser ju verkligen ut som en liten ninjakille nu! Och jag ser verkligen fram emot att få gosa med dig i morgon, tar med mig en present från gammelmormor också på en gång *pussar på kinden*

 
Ingen bild

Agneta

14 augusti 2011 21:35

Ååh vad roligt att höra =)
Han är riktig kämpe eran fina kille.

Kram Agneta

 
Johanna

Johanna

14 augusti 2011 22:18

Härliga rader att läsa och fina bilder att se!!!

Fortsätter hålla tummarna för sötnosen :-)

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annelie

14 augusti 2011 23:25

Heja prinsen!!
Kämpa på.. jag fortsätter tro på dig och hålla tummarna för att allt bara går åt rätt håll!!
<3

 
Elisabeth

Elisabeth

15 augusti 2011 09:59

Fortsätt kämpa söta, fina Milton så är du snart hemma med mamma och pappa....

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Anna-ängeln Lova,Alvin och Lykkes mamma

Anna-ängeln Lova,Alvin och Lykkes mamma

20 augusti 2011 22:41

Hittade denna blogg av en slump för ett tag sedan, håller tummarna för er lille bebispprins att allt skall bli bra. Kram

http://bambinidolce.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards