thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Mamma gästbloggar

Av Milton Axelsson Höij - 8 augusti 2011 10:55

Idag ska jag på en efterkontroll på mödravårdscentralen här på ks, jag hade sett fram emot att gå dit och visa upp vår guldklimp.. Men Jag & Robin får vandra dit ensamma idag, det känns förjävligt...

 
 
Ingen bild

Storasyster Emelie

8 augusti 2011 11:34

Hej Min Älskade Syster!

Jag förtsår att det känns tufft idag! Om det bara fanns något jag kunde göra, trolla eller vad som helst offrat ena handen eller ett ben eller ja vad som helst! Tro mig jag hade gjort det för dig /er!!

Du ligger mig varmt om hjärtat och det vet du! Jag älskar dig och jag vet att allt kommer blir super bra, det tar sin lilla tid bara. Men den dagen kommer då ni lämnar sjukhuset tillsammans alla 3 och jag får köra er =). Som planerat!

Och vi ska hänga på Ikea och äta köttbullar och vara ute o gå promenader, och Milton ska få sova hos moster och kusinen medans mamma och papsen ska få sovmorgon.. Vi kommer att ha så många roliga stunder tillsammans och vi kommer att tänka på just den här tiden hur tufft och hur starka både du och Robin är!

Även fast ni känner er att ni är nere på botten och inte är starka för fem öre just nu, så ser ni inte det vi ser. Hur ni kämpar och står vid varandras sida och peppar och skrattar även i svåra stunder! Och det som berör mig så mycket är att ni är så unga. Du är min lillasyster och kommer alltid att vara min lilla Malin!

Som jag sa till dig tidigare.

Att man brukar ha en förebild och då brukar det oftast vara en som är äldre eller nån som är något stort!

Men min förebild och den starkaste person jag känner som jag inte har insett tidigare det är DU!

Min alldeles egna lillasyster är min förebild!

Och ingen mer än jag är så stolt över att ha dig som min syster!

Jag älskar dig syster!

 
Ingen bild

Mormor

8 augusti 2011 12:56

Ni är så goa mot varandra, ni kommer ha många tokroliga stunder tillsammans... "Pssst, jag kommer med bakat sen" *kramar om*

 
Ingen bild

Farmor

8 augusti 2011 13:23

Jag förstår att det känns hemskt att gå dit utan Milton.
Men snart kommer ni kunna ta med honom överallt.
Jag förstår att det känns långt dit, men ni är starka och snart har ni kommit dit.
Vi är många som längtar till den dagen.
//Kramar Anette

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards