thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Godnatt

Av Milton Axelsson Höij - 7 augusti 2011 00:59

Nu har jag & Robin vart nere hos Milton och sagt godnatt, det känns så fel att åka ned 6 våningar,  gå i en lång korridor och sedan träffa vår son och sedan gå därifrån.. Det känns tufft varje gång man går i korridoren med dessa gula väggar och sjukhus-sängar som står i korridorerna.. Vi skulle ju vart hemma, hemma hos oss, ligga i soffan och dreggla och spy upp mjölk, jag kanske är knäpp men det är just så jag vill ha det.. Milton blir tre veckor på onsdag, och jag undrar hur många veckor till det kommer att ta, det känns som att han kommer att glömma bort vem som är hans föräldrar.. Vi är ju hos honom varje dag och tar på honom så gott det går, men vi får inte den kontakten barn ska ha till sina föräldrar och det hugger verkligen i hjärtat. Vi är såklart glada att vi inte hann att åka hem när han blev sjuk, vem vet.. Han hade nog varit död nu. Men tacka gud för all hjälp och utrustning som finns! Det är hemskt att se på, men det är där för att hjälpa vår son..

 
 
Ingen bild

Farmor

7 augusti 2011 01:25

Milton vet vilka som är hans föräldrar.
Och tack vare alla hjälp han får kommer
ni få många år tillsammans.
Sov gott kramar // Anette

 
Ingen bild

Laila

7 augusti 2011 07:56

God morgon,

Kan inte föreställa mig hur det är för er, men allt ni gör är ju helt rätt även om det är en skitjobbig miljö och situation...
Och som du skrev, det är ju för att hjälpa Milton och han vet allt vilka ni är <3

 
Ingen bild

Mormor

7 augusti 2011 08:02

Klart han vet det :) Hoppas ni fick sova inatt *kram* http://njoruns.bloggplatsen.se/

 
Ingen bild

Moster Emelie

7 augusti 2011 08:41

God Morgon Milton!

Du anar inte hur älskad du är!

Jag tänker på dig,det första jag gör när jag vaknar!

Älskar dig massor lilla skrutten =)

 
lotta

lotta

7 augusti 2011 10:09

ville bara säga att ni är fantastiska föräldrar till er milton, och han vet vilka ni är. Ni är starka allihopa och ni kommer klara detta, jag känner inte er men hittade er blogg idag och kudne inte slita mig...ni skriver så fint, coh milton är sååå fin kille. :)
men håller mina tummar så hårt så hårt att han blir bättre snart så ni kan få mysa alla tre.
kramar om er!
kommer fortsätta läsa er fina blogg,

http://goodcharlotte.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

7 augusti 2011 12:21

Hamnade här av en slump & läst hela bloggen !!!
&
Måste bara säja vilka KÄMPAR ni är alla tre

mycket KÄRLEK <3
önskar er all LYCKA !!!

http://en-helt-ovanligt-vanlig-mamma.bloggplatsen.

 
Johanna

Johanna

7 augusti 2011 12:27

Hittade oxå er blogg precis. Förstår att ni går igenom en helvetesresa :-( Att se sitt barn så sjukt är nog bland det värsta som finns.

Hoppas att er fina lilla son snart får rätt hjälp så att ni sakta men säkert kan se en ljusning om att få bo hemma och leva som en vanlig familj!!!

Kommer fortsätta följa er och håller självklart tummarna för lilla Milton!!!

Kram på er

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
http://yeenni.bloggplatsen.se/

http://yeenni.bloggplatsen.se/

7 augusti 2011 13:06

Hoppas er lille sötnöt snart blir bra så ni får komma hem alla tre,Kan inte föreställa mig hur det känns för er,Men det finns nog inget värre än att sitt barn är sjukt.Jag håller tummarna för er och den lille,kram

http://mamma till leon

 
Ingen bild

Monica

7 augusti 2011 13:06

Kikar in av en slump o ser att ni har en sjuk son..Beklagar, men han blir väl bra va?Lycka till i livet o Guds välsignelse över er hela familjen!Mvh monica ploppviola

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards