thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Mamma gästbloggar.

Av Milton Axelsson Höij - 5 augusti 2011 14:50

Vi har precis vart nere hos vår prins!
Vi har tvättat han och oljat in honom, eftersom han blivit ganska torr..
Han har även börjat fått 8ml mat i sin sond nu också, så vi hoppas det fortsätter gå bra så att han får lite riktig mat!
Vi skulle ju även ha fått tagit upp honom en sväng idag, men eftersom vi verkar ha en ganska så virrig läkare som sa att det gick så gick det naturligtvis inte, och det förstod ju både jag & Robin från första början med alla dessa blodslangar osv.. Så vi får vänta tills hans dialys blir frånkopplad.
Fortsätt att kämpa nu Milton, så att du någongång kommer att få åka med oss hem när vi lämnar sjukhuset!  

 
 
Ingen bild

Mormor

5 augusti 2011 19:30

Att vara stark är inte
att aldrig falla,
att alltid veta,
att alltid kunna.

Att vara stark är inte
att alltid kunna hoppa högst eller vilja mest.
Att vara stark är inte
att lyfta tyngst,
att komma längst eller att alltid lyckas.
Att vara stark är att se livet som det är,
att acceptera dess kraft,
att ta del av den,
att falla till botten,
slå sig hårt och komma upp igen.

Att vara stark
Är att våga hoppas
när ens tro är som svagast.

Att vara stark
Är att se ljus i mörkret och
att alltid kämpa för att nå dit.
(Tyckte den passade här & nu) Puss på er tappra älskade kämpar, alla 3.

 
Ingen bild

Farmor

5 augusti 2011 20:01

Han kommer åka hem med er snart! Jag såg ju i dag vilket temprament han har:) Han blir ju så förbaskad! Pappas temprament kanske?:)
// Massa kramar farmor och faster

 
Ingen bild

Åsa Lundin m Familj

5 augusti 2011 21:19

Hej Lille Milton ! Några dagar sedan sist men läser om dig via bloggen och har dig/mamma-pappa i våra tankar hela tiden ....Kram till er <3

 
Ingen bild

Laila

5 augusti 2011 22:04

Snurriga doktorer...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards