thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Mamma gästbloggar..

Av Milton Axelsson Höij - 1 augusti 2011 12:32

Jag & Robin var nyss nere hos vår lilla kämpe..
Jag har aldrig sett honom så blek, jag fick tårar i ögonen så fort jag såg honom.. Han såg nästan död ut.
Vi fick prata med en läkare som sa att han hade gjort lungröntgen idag igen och han har fortfarande mycket vätska i kroppen och lungorna. Dom har även hittat en infektion på ena lungan.. VARFÖR?! Ibland ångrar jag nästan att jag blev gravid och behållde barnet.. Men nu sitter vi här, i den sits vi sitter och kan inget göra, bara hoppas på att det ska komma ett mirakel och göra honom bra igen...  

 
 
Ingen bild

låla

1 augusti 2011 13:01

Hej Malin & Robin.
Självklart har ni en otroligt tuff situation, nästan så man inte tror det är sant.
Men fortsätt kämpa,om infektionen ger sig kanske det andra blir bättre. Hoppas Hoppas.
tänker på er kamp med lilla Milton hela tiden.
Kraaaaam

 
Ingen bild

Farmor

1 augusti 2011 13:18

Hej Robin och Malin!
Jag och många mer tänker
på er och eran lilla Milton
hela tiden.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att
det snart vänder.
Masssor av kramar och kärlek vill jag ge er
allihop.
//

 
Ingen bild

Åsa Lundin m Familj

1 augusti 2011 13:20

<3<3<3 styrke kramar kommer här

 
Ingen bild

Helene

1 augusti 2011 17:52

Hej Malin o Robin o lilla Milton!Tänker på er och hoppas att eran Milton snart blir bra..Stor Kram från Mammas fastrar Helene o Marita

 
Sofie

Sofie

1 augusti 2011 17:56

Hejsan...

Ni vet inte vem jag är, och jag känner inte er - men Anette (er mamma?) var inne och kommenterade på min blogg och berättade om er kamp.
Jag har själv förlorat ett barn och suttit otaliga timmar, dagar och månader på sjukhus och jag vet hur tufft det är.

Jag vill bara skicka en tanke och mycket styrka till er lilla Milton, hoppas verkligen att han tar sig ur det här. Barn är starkare än vad man tror.

Om ni vill ha någon att dela ord och känslor med, som förstår så får ni jätte gärna maila mig på denstarkastestjarnan@hotmail.com.

Stora kramar Sofie

http://www.denstarkastestjarnan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards