thelifeofmilton

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 27 januari 2012 22:22

Hej hopp!

Denna dag har vart superduper bra, Miltons kusin nr.2 har kommit till världen, en liten tös!
Så idag har Vincent vart hos oss hela dagen lång, och är fortfarande här.
Milton och vincent har dansat, och ja.. fy så Milton skrattade!
Myst i soffan har dom gjort också. Mycket mer har jag inte att berätta om dagen, vi har inte gjort så speciellt mycket förutom att gå på spikar här hemma och invänta ett samtal om att bebisen är kommen!

Imorgon ska vi som sagt till Robins kusiner, och innan det så ska jag träffa Malin medans Robin och Marcus får ta hand om knoddarna! Trevligt!

Kusin-mys i soffan.
 

Av Milton Axelsson Höij - 27 januari 2012 10:11

Hej & hå!
Kvällen var inte lätt igår, jag var trött som bara den och vid sju så höll jag på somna.. Milton var också trött så vid åtta fick han lite gröt innan han skulle sova, vilket han också ville för han drog sig i öronen och kinderna (gör alltid det när han är trött).
La honom i sängen, men nej.. Han låg där inne och knorrade, pratade jätte högt och bara vägrade sova.
Efter många försök så fick han komma upp igen. Vi gick in till Miltons mormor och där började han asgarva och sprattlade i hela kroppen, här skulle man minsann inte sova tyckte han!
Så Milton satt med sin Mormor & Morbror ett tag medans jag skulle lägga in dom rena kläderna i garderoben, Milton har lådor under våran säng med kläder så jag gick in i vårat sovrum för att lägga ner hans kläder i lådorna men.. Så blev det helt blått i rummet och lampan sprängdes, HÄRLIGT! Höll på att få en hjärtattack kändes det som.
Vid kvart i 11 så somnade han, vaknade ett fåtal ggr och knorrade men sen så somnade han in djupt.

Idag vaknade han runt tjugo i nio ovanligt pigg, åt frukost och nu så somnade han om igen.
Jag pratade nyss med min mamma som var hos min syster, och dom skulle åka in till danderyd, HOPPAS HOPPAS lilltjejen hade tänkt att titta ut idag!

Idag ska vi minsann åka och storhandla, det som vi skulle gjort i både onsdags och igår, men efter som Robin kommit hem runt 22.00-23.00 de dagarna då han jobbat sent så blev det aldrig av.
Imorgon ska vi till Robins kusiner också som fyller år, och på söndag troligtvis så ska vi träffa fialotta, trevligt!

Nämnde jag föresten att jag är världens lyckligaste, att jag har dom finaste killarna i världen?
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards