thelifeofmilton

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 9 januari 2012 17:39

Hejsan, har inte så mycket att skriva om dagen.. Vi har inte gjort så dunder mycket, mest vart inne och myst!
 

Av Milton Axelsson Höij - 9 januari 2012 13:32

Hej!
Idag är det måndag, ny vecka och kallt som bara den ute!


Idag har vi mest spenderat dagen på lekmattan & i spegeln, ätit torsk med dillsås & potatis och nu så sover prinsen.


Jag har suttit och kollat på bilder ifrån sjukhuset, läst Miltons dagbok han hade på sjukhuset där sköterskorna skrev i och de som besökte honom. Kunde inte läsa klart, började gråta! Men det är väl förståligt.

Vet inte om det var glädjetårar eller för det var så hemskt under sjukhusvistelsen.. Nu är vi iallafall hemma och inget ont har spökat hos Milton igen!


Jag har äntligen kommit igång med Miltons 'babybok' med ultraljudsbilder osv, så igår hade jag en liten pysslarkväll.. Satt och klippte och klistrade.


Idag så ska vi även koppla in den större bilbarnstolen, Milton har vuxit ut babyskyddet & väger för mycket för det också!


 Sjukhuset - Hemma
  

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards