thelifeofmilton

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 22 januari 2012 19:11

Nu är vi hemkommna ifrån Bålsta, vi har ätit middag hos Miltons farmor och inte nog med det så har vi åkt pulka!
Trodde Milton skulle protestera stenhårt först, men han skrattade såfort vi satte honom i pulkan och det var riktigt kul tyckte han. Snöflingorna var också jätte intressant, han liksom sträckte ut tungan! Hoppas snön ligger kvar ett tag nu.
Milton fick åka pulka till bilen också, och under den stunden så slockande han, våran finis så trött!
       

Av Milton Axelsson Höij - 22 januari 2012 13:33

 Härliga söndag.. Iallafall för mig! Det är då jag kan sova ut hur länge jag vill, inte för att Milton är en morgonpigg liten krabat men ibland skulle man vilja sova längre än till 9-10.
Robin tar Milton på söndags mornarna, och på lördagarna får Robin sova ut.. Han jobbar ju faktiskt hela veckorna så varför skulle inte han få sova ut en dag han också. Tycker vi har lagt upp det riktigt bra och båda är nöjda, vi har ju världens snällaste pojk!

Nu så har Milton fått i sig lite lunch, robin och Milton for iväg till bålsta för att hitta på någonting, har absolut ingen aning om vad dom ska göra.
Så nu har jag lite egentid och funderar på om jag ska sätta igång att skriva lite.. Detär himla svårt det där, man har hur mycket som helst att gå på, men ändå vet man inte hur man ska lägga upp det hela så det blir någolunda bra? Jag gör ett försök!

Lite senare idag ska vi åka hem till Miltons farmor, där bjuds det på middag, MUMS!

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards