thelifeofmilton

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 23 januari 2012 14:43

Som jag skrev tidigare så drog vi som sagt på oss kläderna och gick ut och pulsade i snön!
Vi struntade helt i vagnen och tog pulkan som färd!
Milton skrattade som bara den när vi drog iväg, fort ska det gå!
Ungefär halvvägs hem, så somnade han, förstår inte hur man kan somna i en pulka? Men han sov så sött!

När vi kom hem så fortsatte han att sova, sen så var det lunchtime!
Spaghetti och köttfärssås stod på menyn idag, Miltons favorit rätt! Tror minsann han kommer bli ett pasta älskare som sin mor. Potatisrätter kan han äta men han har ingen stor aptit till det som han har när det är pasta!
Han fick i sig lite mer än hälften och sen så skulle han prompt hålla i skeden själv, ja.. Ett försök själv och det gick ju hyffsat bra förutom att halva skeden hamnde i munnen och resten i håret! Men med lite hjälp så gick det suveränt!

Nu ligger Milton och vilar lite och jag ska ta och sätta igång att städa, förstår inte att alla leksaker hamnar precis överallt, men det hör väl till!          

UT!

Av Milton Axelsson Höij - 23 januari 2012 10:15

Godmorgon!
Milton har precis ätit frukost, och nu ska vi strax klä på oss och gå ut i snön, pulkan får såklart följa med också!
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards