thelifeofmilton

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 26 januari 2012 18:49

Hej!
Milton vaknade på toppenhumör (som vanligt), åt sin gröt och sen var det inte så mycket mer med det.
Miltons gammelmormor kom hit under förmiddagen medans jag sprang upp och ned i tvättstugan och tvättade för fullt.
Det gick galant, och Milton var helt fascinerad av gammelmormor när hon stickade.
Tiden gick fort, vips så var det dags för lunch och det blev lasagne idag för Miltons del mumsigt och inte bara det utan han åt dunder mycket efterrätt också, min lilla gottegris!

Vi hann inte med långpromenaden heller, fullt upp hela dagen, storstädat på hög nivå och tvättat så det heter duga!

Insåg idag också att Milton har kommit på någon ny grej han gör, speciellt när han hör musik! Han liksom skakar på huvudet och flaxar med armarna och inte nog med det han rör på höfterna också! Haha, det ser verkligen ut som att han försöker dansa!

Den här fossingen sticker alltid ut genom spjälorna, förstår inte riktigt hur han ligger ibland!?

   
Nyvaken & väntar på frukost!  

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards