thelifeofmilton

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 12 januari 2012 20:42

Prinsen ligger i sin säng nu och sover, han låg i våran tidigare och var dundertrött!
Jag passade på att ta några bilder då, det har blivit lite dåligt med bilder känner jag.. Tar nästan aldrig kort!

Imorgon ska vi till läkaren, wiho.. Undrar vad de ska säga!
Lägger såklart upp ett inlägg när vi kommer hem därifrån, hoppas på att det finns mycket intressant och bra att berätta!

Lite bilder på världens under!          

Av Milton Axelsson Höij - 12 januari 2012 18:39

Rubriken säger väl allt?
Jag ska inte prata så mycket om väder, är bara så jädrans less på att vi aldrig kan få ett stabilt väder!

Jag och Milton har myst på hög nivå idag, vi har storstädat, legat i sängen och kliat ryggen och lekt med leksaker, myst i soffan och tillochmed lagat mat tillsammans, njae.. Milton tittade mest på, men han må tycka att det är riktigt kul när man rör om i grytan!
       

Av Milton Axelsson Höij - 12 januari 2012 09:05

Godmorgon!
Klockan är strax över nio och Milton har hunnit äta frukost, skitit ner hela pyjamasen x2 och kastat hårda leksaker på mammas fötter!

Nu börjar ögonen åka i kors på prinsen så det är väl dags att ta sig en litet powernap så han orkar med dagen!

Imorgon är det 13e, oj fredag den 13e.. Det kom jag på nu!
Vi har iallafall tid hos Neurologen imorgon kl 11.00 hoppas för gudsskull att vi inte får några tråkiga nyheter då!? Vilket jag inte tror!
Sjukgymnasten sa ju att hon inte ser några fel alls i hans motorik och att vi inte behövde boka in några nya besök hos henne, hon skulle titta in på något av våra läkarsamtal någongång iband bara för att se så allt fortfarande ser toppen ut!
   

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards