thelifeofmilton

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 18 januari 2012 18:27

Bvc besöket gick galant, 9kg & 67cm kärlek från topp till tå!
Han följer kurvan perfekt och är precis som en 6mån bebis, även fast han låg nersövd ca 1½mån, tänka sig vad man kan ta igen sig!
Efter bvc gick vi på en promenad, orkade egentligen inte gå så långt men vi var ute och gick i två timmar!
När vi kom hem röjde vi här hemma, mest med dammsugaren!

Imorgon ska vi träffa Malin & Charlie också, woho! Får se vad vi hittar på för något med dom!


           

Av Milton Axelsson Höij - 18 januari 2012 11:48

Hallå hej!

Vi skippade morgonpromenaden idag, och bara myste i soffan!
Milton åt sin gröt som vanligt förutom att han verkade mätt efter halva portionen, då får det va!
Inte ska han behöva äta om han inte vill, han är en stadig grabb med hull, så svälter gör han inte!

Vi går på en långpromenad i samband med BVC, vi ska vara där kl 13.00 på 6mån kontroll.
Under morgonen har Milton brottats med ett gosedjur, kan ju säga att storleken på dom två var inte mycket skillnad. Det är allt en liten fighter både fysiskt och psykist!

Det sägs också att snön kommer på fredag, är det sant måtro? HOPPAS! Annars får det vara.
Milton vill ju så gärna åka pulka! (Eller är det Pappa-Robin som är mest sugen på det?) haha.

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards