thelifeofmilton

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 25 februari 2012 22:33

Hejsan hoppsan!
Milton vaknade på super humör idag, och rösten hans har börjat komma tillbaka också så nu skrattar han inte om en gammal tant längre!
Dagen har varit bra, ingen feber under förmiddagen så vi tog oss en promenad i det blåsiga vädret.. Vi gick inte så långt, men tillräckligt för att Milton skulle få andas lite friskluft!
Han var vaken hela tiden och skrattade, vi fick sällskap av Miltons kusiner och Moster också.
Vid 17.00 tiden så somnade Milton, och när han vaknade igen så var det inte alls på topp!
Över 39graders feber och inga glada miner!
Han lyckades även spy ner hela soffan inkl tangentbord och Robin, denna jädrans sjuka!
Vi som trodde att allt började bli bättre, men falsk(glädje)-larm!
Robin är inte heller bättre, eller han kände sig en aning bättre igår, men idag har han nästan mått värre än värst.
Glad att jag åtminstone fortfarande är kry!

Milton har iallafall fått sig en ny gåstol idag, så den ska vi racea med imorgon om han är lite piggare!
   

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards