thelifeofmilton

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 18 februari 2012 19:15

Hejsan hoppsan!
Milton ligger fortfarande sjuk, 39graders febern vill inte ge med sig och den förbaskade falsk-kruppen tar ju kol på honom, stackare!
Igår var vi hemma hos Malin och Marcus och såklart lilla Challe, vi hade taccokväll där och hade jätte trevligt!
Milton blev dock dåligare fram mot kvällen men han somnade i Challes säng (vilket inte brukar hända, han hatar att somna borta) efter lite alvedon.
Vid 00:00 tiden så åkte vi hem, Milton somnade om  i bilen och sov hela natten ut, skönt för honom, han har inte fått mycket sömn dom senaste dagarna och inte mycket mat har han ätit heller..

Idag vaknade han vid 06:00 tiden, han fick lite alvedon och luftvägsvidgande efter lite skrik så somnade han om igen och då passade även jag på att sova lite, vi sov allihopa till halv elva ungefär och klev inte upp ur sängen förän 12:00 tiden.
Milton,Robin och Erik (Robins pappas kusin) åkte in till Bålsta, medans jag drog iväg en sväng med min syster och lilla Stella in till Kista för att kika lite i affärer.

Därefter kom Robin och hämtade mig hemma och så åkte vi till Bålsta igen för att göra klart lite i lokalen för fikat efter dopet imorgon! Vi får hoppas på att Milton är lite piggare under dom ca 20minuterna i kyrkan!

Nu ligger Milton och sover, vi ska sätta igång och göra lite mat och vi får se när Milton vaknar igen, då blir det att tvätta av honom lite så han är ren och fräsch inför morgondagen!

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards