thelifeofmilton

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 16 februari 2012 12:28

Robin och Milton kom hem sent igår, men bättre sent än aldrig!
Milton fick som sagt inhalera adrenalin 3 ggr och ta kortison innan dom fick lämna sjukhuset.
Han lät som rostig gammal bil som inte startade när dom kom hem, alltså mycket värre än vad han lät innan dom åkte till sjukhuset. Läkaren sa att det var positivt och att det skulle bli bättre, fick även ett recept på luftvägsvidgande som vi hämtat ut nu. 13 kronor behövde vi bara betala, vilken pangpris va?! Milton är ju uppe i 75%rabatt nu, på sitt högkostnadskort så därav det billiga priset.. Han har minsann haft mycket med läkemedel att göra!

Tycker det verkar som att alla börjar bli sjuk och dåliga nu, även min lillebror har legat i feber hela natten och hostat, Miltons kusin Vincent har också feber.. Och även jag börjar känna mig riktigt dålig! Har ont i hela kroppen och min ryggvärk gör det hela absolut inte bättre och som toppen på isberget så börjar jag få ont i halsen och även hosta jag med! Hoppas att vi hinner piggna på oss tills på söndag på dopet iallafall!

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards