thelifeofmilton

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 20 februari 2012 18:51

Tjollahopp!
Dagen har vart väldigt tröttsamm, denna influensan som sprider sig från person till person, nu ligger även Robin sjuk.
Milton börjar dock pigga på sig, lite snorig och en förjävlig hosta bara, men det hindrar honom inte ifrån att leka och skratta!
Vi får hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll nu, så han blir fullt frisk!

Vid 13:00 tiden så åkte jag iväg med Malin och Challe, här skulle det handlas en ny matstol åt våran prins! Vi fick med oss några nya dregglisar också!
Därefter har jag mest städat här hemma och plockat undan alla dessa kartonger och dylikt..

Eftersom vi inte öppnade presenterna vid fikat när alla var där så tänkte jag slänga upp lite bilder på det Milton fick!
Har dock inte fått med alla leksaker, fina kläder och pengar! Men här är litegrann!


Servetterna vi hade!
   
En ram med Miltons namn ingraverat och dopdatumet, samt att ramen är inspelningsbar!

  

Överkastet som Miltons gammelmormor virkat!
   

   
Ett gosedjur/kudde som blev en filt!

 

     

Miltons egna tavla som Marcus målat!

Nya matstolen 
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards