thelifeofmilton

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 19 februari 2012 21:10

Nu är dagen slut, och det är även vi här hemma!
Dagen har vart toppen och dopet blev också bra, dock är ju Milton sjuk så han var inte så dunderglad under själva ceremonin.
Men det blev bra och vi var ungefär 50 personer som var på dopet, trevligt!
Efter dopet så somnade Milton jätte fort, och då var det dags för fika och smörgåstårta!

Han fick jätte många fina presenter, en gå bil,leksaker,kläder,skinnfåtölj,super fin tavla(som Marcus målat till honom),dopalbum,ramar,speldosa,spargris,fonder, ett jättefint överkast som Miltons gammelmormor virkat (ett mönster ifrån 1800-talet), guldhalsband med hans namn ingraverat..Och säkert mycket mer som jag bara inte kommer på just nu!
Massvis med pengar fick han också! Nu är han tamef*n rikare än sin mamma och pappa tillsammans!
Pengarna blir till att inreda hans nya rum, som förhoppningsvis kommer inom kort!

Jag får bunkra upp med lite bilder imorgon, för nu är jag så trött så ögnen går i kors!
Bjuder på två bilder ifrån idag!
   

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards