thelifeofmilton

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 23 februari 2012 19:18

Hej!
Här hemma är det fortfarande sjukdom, Milton är inte ett dugg pigg och kry..
Igår blev det ett besök på akuten igen, vi åkte in vid 10.00 tiden och Miltons farmor körde in mig och Milton.

Hn fick inhalera och mycket mer kunde dom inte göra, Milton hostar något fruktansvärt och det gör ont inom en när man ser hur dåligt han verkligen mår!
Milton blodvärde var en aning förhöjt men inte tillräckligt för att han skulle få någon slags medicin.
Han har inte ätit på lite över en vecka, så här hemma krigar vi i att få i honom någon slags vätska. Vatten,fruktdryck,isglass och lätta pureer.
Han har också gått ned ett halvt kilo, men tack och lov så har han lite extra hull!

Nu har Milton fått i sig lite vätskeersättning och päronpure, ögonen gick i kors på honom och efter ett tag satt han tvärdäckad i matstolen.
Tog en temp innan han fick lägga sig i sängen också, den visade 39grader. Har fått lite ipren nu då alvedonen inte hjälper ett dugg för honom.

Hoppas att vi vaknar med en pigg och glad liten krabat imorgon!

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards