thelifeofmilton

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Milton Axelsson Höij - 1 februari 2012 19:29

Fyfan vad less jag blir på vissa människor, det spelar ingen roll om man är ung eller gammal men körkort för att få skaffa barn det borde fasiken finnas!
Alla mammor är ju såklart bästa för sin egna barn, och jag drar verkligen inte alla mammor över en kant nu.
Men man ser så otroligt många, läser och bara förstår inte vad vissa tänker med?
Röker i nyllet på sina barn, lämnar bort dom konstant, och bara klagar på vad jobbigt allting är.. JA, det borde man väl förberett sig på när man väntade barn, att ibland är inte allting så himla lätt.
Och att vissa människor beklagar sig över att dom fått fel kön, att dom egentligen ville ha en pojke/flicka.. Barnen betyder väl lika mycket oavsätt vad för kön.

Kom och tänka på när vi va på sjukhuset, när Milton låg på biva inkopplat i massor med slangar osv.. Fyfan vad jag var arg på alla som kom gåendes med sina barn.. '' det där skulle vart jag '' tänkte jag varje gång.
Jag hörde då alla dessa klagomål, ifrån flera håll och jag förstod inte ens varför.. ''varför klagar ni ens, ni har ett fullt friskt barn'' .
Medans vi satt på ett sjukhus och hoppades på att Milton ens skulle kunna överleva.
Tror ingen förstår hur mycket jag uppskattar och älskar våran lilla kämpe.
Och jag säger inte att någon ska vara med om det vi var med om, men vissa skulle nog behöva få sig en liten tankeställare för att se att man faktiskt är en förälder åt en guldklimp!

Av Milton Axelsson Höij - 1 februari 2012 13:05

Hej hallå!
Halv sju vaknade Milton, men han ville inte gå upp förän ca 7. Vi drog på oss kläderna och gick på en långpromenad, vi kom tillbaka ca 9.00 och då var det dags för frukost! Härlig start på dagen, men fy så kallt det var!
Nu så har vi ätit lite lunch och Milton ligger och vilar, vet inte riktigt vad vi ska hitta på när han vaknar men någonting skoj hittar vi allt på!

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards