thelifeofmilton

Alla inlägg den 30 december 2011

:)

Av Milton Axelsson Höij - 30 december 2011 15:02

Hej hopp!
Jag påbörjade ett inlägg igår kväll men jag skrev aldrig färdigt, därför blev det ingen inlägg igår!
Veckan har vart toppen. I onsdags så kom Miltons Moster & kusin och hämtde Milton och gick på en promenad, sedan kom dom tillbaka och då blev det fika!
Igår så storstädade vi, och Milton skrattade när man dammsög mattan, väldigt kul(?) haha min gulleprins!
När städandet var klart så klädde vi på oss och gick till min Morbror och mina kusiner, vi gjorde inte så mycket där. Kunde vara lite skönt att komma hemifrån ett tag!
Efter det så gick vi på en promenad, i ruskvädret.. Fy så det regnade, men Milton hade det minsann bra han hade regnskydd och mös i sin vagn! Lite avundsjuk blir man ju!

Imorgon så är det nyår, inte för jag tyckt om nyår sådär jätte mycket (och jag är livrädd för raketer) men vi ska iväg till Malin,Marcus och lilla Charlie och fira med god mat!

Hoppas ni får en bra början på det nya året!

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards