thelifeofmilton

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Milton Axelsson Höij - 7 december 2011 15:17

Hej!
Dagen har vart toppen!
Morgonen började med en trött Milton som jag försökte väcka runt kvart i nio tiden, idag var en sådan dag han ville sova länge.. TYPISKT! Bara för vi skulle ränna iväg till sjukhuset på morgonen.
Miltons Moster Emelie körde oss till sjukhuset och var med hos sjukgymnasten, det gick bra!
Han fick ta i leksaker och ja.. bara vara sig själv för att se hur han utvecklats sen senast besök.
Allt var bra och sjukgymnasten kunde inte se några 'fel' på hans motorik men hon skulle följa upp senare när vi fått en tid hos neurologen.

Efter sjukhusvistelsen så följde vi med Moster-Emelie till Willys, en lagom glad Milton som vägrade åka vagn så det blev en snabb visit där inne.

När vi kom hem var det matdags!
Milton äter 'smakportioner' men han fick äta det efter sin ersättning för han var så försbaskat arg.. och ooooj.
Jag trodde inte mina ögon närjag gav honom mat, jag trodde att han var dunder-mätt och inte orkade äta något mer men han åt mer än vanligt! Så imorgon så ska vi se om han blir mätt och belåten av bara vanlig mat till lunch!

Nu ligger prinsen och sover och jag ska nog sätta igång och städa lite här hemma, funderar på vad man ska ta och göra för middag ikväll? (Robin jobbar sent, och det är dundertråkigt att äta ensam.. Så det blir nog något enkelt!)

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards