thelifeofmilton

Alla inlägg den 15 december 2011

:)

Av Milton Axelsson Höij - 15 december 2011 19:55

Inte en enda sur min, inte ett ända minsta gnällande eller gråtande.. Milton har haft en toppen dag!
Vi har för mestadels städat osv idag, inte så mycket annat speciellt vi gjort.. Men imorgon så ska vi minsann till Malin & Marcus och hälsa på världens sötaste Charlie som kommit till världen!

Nu har Milton och Pappsen precis myst lite i soffan och Milton sitter här bredvid och kollar på skärmen medans jag skriver.. Det verkar så väldans intressant, så försöker han slå på datan också!
Här kommer lite bilder som jag lovade tidigare idag!
     

Av Milton Axelsson Höij - 15 december 2011 07:24

Godmorgon, Milton vaknade för ca 15min sedan.. Nu ligger han och äter och sover samtidigt.. TYPISKT för jag har blivit pigg igen!
Ska sätta på lite kaffe och se vad dagen bjuder på!

Ruggigt väder ute iallafall, fy vad jag vill ha snö & solsken.. Eller åtminstone lite sol! En riktigt varm sommardag skulle jag se fram emot! Eftersom våran sommar blev tillbringad inomhus på ett sjukhus, visserligen var man ute någongång ibland men oftast inte med ett leende på läpparna, så fy vad jag längtar till sommaren!
Och i sommar så åker vi förmodligen till turkiet med vår lilla plutt, fy så skönt..!
Men nog om dessa sommar-drömmar.. Nu är det december, skitväder ute och det är faktiskt inte så farligt kallt.. Så ska inte klaga!
Uppdaterar med lite bilder senare under dagen!   
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards