thelifeofmilton

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Milton Axelsson Höij - 11 december 2011 20:18

Hejsan hoppsan!
Det känns som att det blir ett blogginlägg var och varannan dag just nu, men jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva om.. Såklart vet jag att det finns många som är nyfikna på Milton men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva nu när inte mycket händer runtomkring (ganska skönt att det inte händer någonting).
Men jag slänger inte lite update och bilder då & då!

Jag hoppas på att vi får en kallelse till neurologen snart så man kan se lite ''framåt'' om det verkligen är något ''fel'' eller vad man ska säga med vår lilla kämpe.. Men jag tror absolut inte att det är det, han är så livlig och är som vilken bebis som helst!

Milton har haft en pappa-dag idag & bara myst! Han äter även hela matmål till lunch nu! Härligt, för då kan man äta tillsammans!

Imorgon tror jag nog att vi ska ta oss en dunderlång promenad i det kalla vädret och inte göra så mycket mer, vi har iallafall inget inplanerat!

Nu har jag & Robin precis ätit en god middag som han har lagat, och Milton ligger äntligen och sover efter en liten 'gnällig period' han var så dundertrött. Men efter att ha kliat han på ryggen en stund så slocknade han direkt, gofisen min!


Jag måste också även få säga, (eller skriva rättaresagt!) att jag är så otroligt glad över alla som stöttade oss under tiden på sjukhuset när Miltons liv svävade mellan himmel och jord.
Jag är så tacksam över alla tankar ni skickade till oss, jag tänker mycket på er!
Vi kanske borde skicka ett tack-kort till alla?   
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards