thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Mamma gästbloggar!

Av Milton Axelsson Höij - 30 juli 2011 20:57

Vi har nyss vart nere hos Milton och gett tillbaka hans snuttefilt, eftersom det hände en liten olycka på den imorse.
Det tar hårt på en att se sin son ligga där i sin bädd och man får inte ta upp honom när man vill, och framförallt inte hjälpa han.. Nu vill vi veta vad vår son lider av för sjukdom, och om det finns något man kan göra åt det! Det tar verkligen på krafterna att bara vänta..
   
   

 
 
Ingen bild

Moster Em

30 juli 2011 22:07

Till Miltons Pappa!!

Hej Robin, jag vill bara säga att jag tycker du är så stark som orkar kämpa! Många killar i din ålder skulle nog bara skaka på huvudet och säga jahapp och vad vet jag kanske inte vara på sjukhuset hela tiden det finns fortfarande en fredag o lördag. Men du står verkligen med din tjej som är min syster och ni kämpar! Jag är så glad att Malin har just dig, för annars hade jag inte fått världens finaste syskonbarn! Jag vill bara att du ska veta att jag tycker du är så stark och jag är glad över att ha dig i min familj! Och bara vi hjälps åt allihopa så ska det här gå vägen!

Sov så gott och krama min underbara syster och ge Milton en puss ifrån mig, jag vet att du gör det i smyg =)=)

Kram kram

Milton Axelsson Höij

30 juli 2011 22:10

tack emelie:D

 
Ingen bild

Låla

30 juli 2011 22:09

Hej Milton !
Vad kul att se dig vaken, se dina vackra ögon.
Man blir så lycklig.
Jag ska åka bort i morgon bitti, så vi kommer inte ses på en vecka.
Sen kommer jag och hälsar på dig igen, hoppas att du piggat på dig ännu mer då.
Mormor sa att blodtrycket varit svajigt i dag, hoppas det blir bättre snart....
Vi vill ju att du ska få må bra, lägtar efter lite bra nyheter åt dig.
Självklart till mamma och pappa oxå.
Tusen pussar till dig mamma & Pappa.

 
ansepanse

ansepanse

30 juli 2011 22:20

nu har jag läst hela din blogg ända från början
sänder dig ♥-kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Mormor

30 juli 2011 23:09

Sänder en liten godnattkram till alla 3 *kram*

 
Ingen bild

Farmor

31 juli 2011 01:29

Hej alla 3!
Ville bara tala om att jag tycker ni alla är så fantastiskt starka och helt undebara som ni kämpar på.
Och att jag älskar er alla 3 så otroligt mycket.
Ni ska veta att ni har många som bryr sig om och älskar er alla väldigt mycket.
//kramar farmor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards