thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Nu har jag vaknat upp!

Av Milton Axelsson Höij - 30 juli 2011 17:34

 Hej, imorse kom min Mamma ned till mig på Biva och skulle tvätta av mig.
Jag fick mitt hår shamponerat med bamse-shampoo för jag hade kvar klister i huvudet av eeg testet som gjordes, jag gillade det sådär.
Jag har även börjat att öppna mina ögon nu, Mamma & Pappa blev jätte glada, nästan så det kom glädjetårar för omväxlingskull!
  
Jag har också haft besök under dagen, min Morfar va här och träffade mig för första gången.
Min Mammas kusin Alex var också här med tant Ida, får man kalla henne så må tro?
Och så var såklart Mormor & Farmor här, Farmor hade med sig sin vän Agneta och jag fick ett urgulligt gosedjur av henne!
  
Angående min 'diagnos' som ingen ännu vet någonting om så har inte mycket hänt..
Det mesta är fortfarande stabilt och jag har nu fått blodtrycksmedicin också..
Mamma & Pappa och såklart jag fortsätter att hoppas på att jag ska bli bättre snart och att vi ska få reda på mer om min sjukdom!
           

 
 
Ingen bild

Mormor

30 juli 2011 18:09

Inte alla småprinsar som får en liten "hårinpackning" på morgonkvisten men det gav ju resultat! Len som sammet blev du i håret *pussar*

 
Ingen bild

Farmor

30 juli 2011 19:08

Hej Milton mamma och pappa!
Nu har jag precis kommit hem från er.
Och längtar som vanligt tillbaka.
Det va så undebart att se dig titta i dag,
du såg så fundersam ut. Du undrade väll vilka
alla människor va.
Hoppas du får komma upp till pappa eller
mamma en stun sen.
//Massor av pussa och kramar till er alla

 
Ingen bild

Moster Em

30 juli 2011 19:36

Hej skrutt! Vad glad jag blir att du har börjat titta nu, synd att du inte öppna ögonen igår ca 5 min innan jag var tvungen att åka =)

Är jätteglad för både mamma o pappa att dem fått se dina fina ögon nu =) Och jag håller med mamma om att det är orättvist det som händer dig. Hon vet vad jag tycker och ska jag börja skriva allt så börjar jag säkert stamma med händer och allt blir bara fula ord men sånt ska vi inte lära dig än utan det blir nog din kusin Vincent som kommer lära dig massa ord o bus. Han frågar efter dig också och vi har tittat på bilderna och då klappar han skärmen och säger vad söt milton är! Jag vill puss honom och mamma kan ja byta blöja? =) Han saknar sin lilla kusin även fast han bara sett honom 1 gång innan och de kommer ta hårt när han ser att hans mamma har en egen ögonsten nu och att vincent inte är enda barnet =) Puss på dig och kram på dina goa föräldrar

Ps. Det var inte meningen igår att oroa er i onödan =) lite lågt socker bara ;)

Puss på er

 
Ingen bild

Laila

30 juli 2011 22:09

God kväll på dig Milton!
Tar en smitpaus från jobbet och skriver litet kvällsbrev...
Verkligen ännu en hektisk dag för dig o dina föräldrar.
Din mamma skvallrade om att du sket ordentligt idag, bra jobbat ;)

Ha det så bra och sov gott/Laila

 
Ingen bild

Agneta

31 juli 2011 01:44

Hej Milton!
I dag fick jag träffa dig irl, du e verkligen superfin =). Hoppas jag får goa med dig snart.
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards