thelifeofmilton

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Välkommen!

Av Milton Axelsson Höij - 25 juli 2011 20:58

Den tjugonde Juli 2011 kl. 03:07 kom jag, Milton till världen och gjorde mina föräldrar till världens lyckligaste.
Jag blev förflyttad till BB med min Mamma och Pappa morgonen den 20e Juli och mitt liv startade bra, iallafall dom två första dygnen.
Vi skulle få åka hem från BB den 23e och min Pappa hade åkt hem kvällen innan för att ordna klart allting tills jag och min Mamma kom hem. Så jag och min Mamma sov ensamma kvar den sista natten.
Det var just den natten jag började bli sämre.. Min Mamma fick ringa till Pappa kl. 05:00 och be han komma in till sjukhuset igen.
Här kommer ni att få följa med mina timmar & dygn på neoantalavdelningen och biva (barnintensivavdelningen)..
 

 
 
Ingen bild

Emelie

25 juli 2011 21:54

Världens finaste lilla Milton! Och Världens bästa föräldrar har han!


// Moster Emelie

 
Ingen bild

Farmor

26 juli 2011 19:27

Världens absolut sötaste lilla kille!
//Farmor Anette

 
Ingen bild

Låla

28 juli 2011 01:30

Oj, vad fina ni är längtar efter er.
Puss Moster Låla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån d...

Av Milton Axelsson Höij - 31 juli 2012 07:23

Hejsan hoppsan!Igår var vi ute hela dagen, och Milton badade som bara den!Man kan nästan säga att han badade verkligen hela dagen igår, vatten är nog det bästa han vet!Han kryper och går långt ut på det djupa så huvudet hamnar i vattnet, men inte gör...

Av Milton Axelsson Höij - 27 juli 2012 08:48

Godmorgon!Nu sitter jag och Milton i soffan och äter frukost (man får fuska när pappa inte är hemma)!Miltons kalas blev iallafall super lyckat, vi hade strålande sol och underbara människor runtomkring som kom och firade lillprinsen, det kunde helt e...

Av Milton Axelsson Höij - 20 juli 2012 08:56

Ett heltår har redan gått, sen jag & Robin blev världens lyckligaste! Ett år fyllt med glädje & blickar framåt! Och nu är Miltons 1 årsdag kommen, vi kan inte vara gladare över att få ha världens vackraste,busigaste och charmigaste lilla kille, och p...

Av Milton Axelsson Höij - 12 juli 2012 21:16

Sitter fortfarande och klurar och skriver lite då & då om sjukhusvistelsen.Och snart så börjar allt falla på plats, det tar tid & det är mycket att skriva!La in två andra 'inblick' inlägg för ca 6månader sen, och ja.. mycket mer än det har jag inte s...

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards