thelifeofmilton

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Milton Axelsson Höij - 31 mars 2012 21:37

Tjolhopp!
Vid 07.20 hoppade  vi upp ur sängen, iallafall jag & Milton, Robin sov som en stock!
Vi åt lite frukost, och sen så hoppade vi ner i sängen igen och terrade Robin som låg och sov.. Ser inte fram emot morgondagen då han säkert kommer att göra samma sak emot mig, då jag har min sovmorgon för veckan!

Förmiddagen var lite halv seg, men runt 14.00 tiden åkte vi iväg till Barkarby.
Vi köpte ett nytt tangentbord, vällingbruk, en ny pyjamas och lite annat! Tiden rann iväg så när vi kom hem var klockan redan halv sex. Milton fick sitta och leka medans jag och Robin satte igång med storstädning!
Vi rensade även ut kläder som Milton vuxit ur, han växer verkligen så det knakar!
Robin vårstädade balkongen, så nu är allt tiptop!
När Milton somnat runt åtta tiden, så stod Robin för maten, mums!
Så nu har vi ätit en god middag och sitter och kollar på en film!
Har inte så mycket mer att säga om dagen, förutom att Milton vart på toppen humör (som han brukar vara) och har skrattat nästan hela tiden, fy så lyckligt lottad man är, att man har världens finaste runtomkring!
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards