thelifeofmilton

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Milton Axelsson Höij - 1 mars 2012 15:40

Hejsan hoppsan!
Väldigt dålig uppdatering nu när Milton vart sjuk, men ni är vi pigga och på banan igen!
Sedan Milton börjat äta sitt pencillin så har han inte haft någon feber alls och mycket gladare och han sover nätterna ut. Vi gör dock inte så mycket på dagarna (dels för att han ska få bli frisk ORDENTLIGT först), men vi leker lite och går i gå-stolen och kämpar med att få i han lite 'riktig' mat!
Imorgon är det sista dagen för pencillin-behandlingen, så hoppas på allt att ingenting annat kommer och spökar nu med prinsen!
Så imorgon är vi redo på lååååånga promenader och lite äventyr (dock vet jag inte vad vi ska hitta på för någonting!).
På lördag ska Milton vara med sin Farmor, jag och Robin ska åka iväg och se om vi hittar någonting fint till Charlies namngivelse som sker på Söndag, spännande!

Gårdagen som var så badade Milton, han har inte klarat av att bada pga febern och all trötthet som ställt till det för honom, men igår så fick han ett rejält bad med pappsen!


Jag får försöka bli lite duktigare på att uppdatera nu när alla är friska och glada, nu leker Milton självmant och man behöver inte bära omkring på honom hela tiden.
      

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards