thelifeofmilton

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Milton Axelsson Höij - 12 mars 2012 20:24

Hej hopp!
Skrev aldrig något inlägg igår, så sammanfattar lite kort om vad vi gjorde nu istället!
Dagen började bra med en pigg Milton, strålande sol och en väldigt trött Robin.
När Robin lyckades få arslet ur sängen så åkte vi iväg till Bålsta, där gick vi på en promenad och gungade med Miltons farmor.
Efter det gick vi hem till farmor, och där bakades det cupcakes.. Smarrigt!
Inte så mycket mer som hände.  

Idag har vi iallafall haft en toppen dag!
Dagen började med att Robin lyckades väcka Milton strax innan han skulle åka iväg och jobba så det var bara att skutta upp runt 6 tiden imorse. Milton var nöjd men somnade om som en stock vid halv 8.
Vid nio tiden tog vi på oss kläderna och gick på en långpromenad i det fina vädret med Mormor,kusin stella,moster emelie och hunden.
Man får ett riktigt lyckorus när det är så fint väder, älskar vår!
Hoppas att det stannar nu och blir varmare och varmare!
Efter promenaden följde vi med hem till Miltons moster och kusiner, var där ett tag och sedan gick vi hem.

När vi kom hem så hade jag äntligen fått det efterlängtade brevet ifrån transportstyrelsen, nu jävlar ska jag också ta körkort! Det har ju vart massa jäkla strul med dom eftersom jag har diabetes, men nu är allt fixat och klart så snart så!

När Robin kom hem ifrån jobbet tändes grillen, här skulle det grillas, mums!
Fick riktiga flashbacks ifrån förra året då det var grillning varje dag nästan, och jag var dundergravid..
Men nu så var vi här allihopa inkl den lilla bebisen som bråkade i magen, MILTON!
Så himla mysigt att det är VI TRE, världens mest vackraste son som vi fått! Går inte att beskriva lyckan.

Efter middagen så kom min kusin Alex & hans flickvän Ida förbi, det var nämnligen dax för klippning!
Hela familjen blev klippta, Jag,Milton och Robin.
Milton fick sig en trimm på huvudet då hans hår växer huller om buller och är jätte ojämnt och fläckvis. Men nu är han riktigt stilig, och förhoppningsvis så växer det ut jämnt och fint!

Nu ligger prinsen och sover, och jag funderar starkt på att gå lägga mig jag med!
Bild från igår vid gungorna.
 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards