thelifeofmilton

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Milton Axelsson Höij - 6 maj 2012 21:24

Tjollahopp!
Idag var vi uppe med tuppen, eller nästan iallafall!
Vi slängde iallafall på oss kläderna,packade skötväskan och försökte väcka Robin till liv..
Vid halv nio tiden gick vi iväg till Miltons Moster som skulle flytta.
Men eftersom jag hade Milton så blev det inte så mycket bärande för min del, jag blev helt plötsligt en trebarnsmorsa!
Härligt, jag fick äran att vara barnvakt under flytten, och vem skulle klaga åt det? Behövde ju inte direkt anstränga mig ett dugg, bara sitta i solen och leka lite och gosa med en liten tös på 3månader!
Kan ju tillägga att Milton blev väldigt fascinerad utav gräsmattan och gräset, det var någonting nytt!

Vi har alltså spenderat HELA dagen där, och tiden har sprungit iväg..
Vid 18.00 tiden kom vi hem ungefär och då tände Robin grillen och fixade middagen! Jag och Milton kollade på ett eller två avsnitt från Dinosaurietåget som är hans favorit!

Imorgon hoppas vi på att det blir fint väder igen, och jag och Milton ska hem till moster och kusinerna igen!
Bilder ifrån dagen;
                 

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards