thelifeofmilton

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Milton Axelsson Höij - 5 april 2012 22:00

Hej!
Missade att slänga in ett inlägg igår, men jag kan väl säga så att vi inte gjode väldans mycket, förutom det vardagliga sakerna.

Idag därimot så vaknade vi på toppen humör, dock så börjar Milton vakna lite tidigare än vanligt, men det är bara gilla läget! Han har ju faktiskt vart extremt snäll emot oss på mornarna, och ibland kunnat sova till 11 tiden! Men nu är det slut på sovmornarna!
Idag var vi uppe med tuppen och åt frukost, det fick bli lite välling till frukost istället för gröt! Så Milton fick ligga kvar en liten stund i sängen till.

Därefter blev det massa lek, sprang i gåstolen och busade!
Sen var det dags för lunch och idag blev det spaghetti m.köttfärsås Miltons favorit rätt, och även mammas.. Speciellt när det är i barnmatsburk!

Strax efter lunch så kom min kusin Alex förbi, och han bjöd vi minsann på dem sista havrebollarna som var kvar. Efter en liten stund efter det så gick jag och Milton ut i lekparken och träffade Miltons kusiner,moster och Jonna och hennes barn, där hade dom picknick ute i vårsolen, mysigt!
Milton gungade och Vincent (Miltons kusin) fick knuffa fart på gungan.

Efter att ha vart där ett bra tag så träffade vi Miltons Gammelmormor (och hunden Blixton) & Marianne, dom gjorde vi sällskap på en promenad!

När vi kom hem mötte vi Robin på gården, som var hemkommen ifrån jobbet och som även vart och hämtat ut Miltons pass som kommit!

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards