thelifeofmilton

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Milton Axelsson Höij - 20 maj 2013 09:11

Ser att jag inte har skrivit sen den 31Juli FÖRRA året!
Kors i taket, men jag har faktiskt inte haft några tankar på bloggen ett dugg, och det blev aldrig riktigt något avslut heller för den delen..
Tänkte passa på nu medans lillgrodan är hemma ifrån dagis idag och gick in av en slump på bloggen bara och såg att vi har ju fortfarande besökare! Då fick jag lite dåligt samvete..
Så här kommer ett kort litet inlägg och lite nya bilder på våran lilla kämpe!

Milton mår toppen kanske jag ska börja med ni som undrar (bortsett ifrån att han är sjuk idag).
Vi har inte haft några allvarliga sjukfall, eller sjukhusbesök förutom sjukgymnastik!

Idag är Milton 22 månader gammal, och strax vankas det 2-årskalas!
Han går på dagis som andra barn, och leker och rör sig som han ska, inga direkta komplikationer ifrån sjukhustiden i starten av hans liv.
Har mycket kontakt med sjukgymnasten, då han nu även ska försöka använda skor på sig inomhus då ena hans fot/ben inte riktigt är som det andra, men det är absolut ingenting man tänker på om man verkligen inte fokuserar på det, så det är bara ynkliga finslipningar kvar!
             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Milton och föddes 2011-07-20 03:07.Jag vägde 4165g och var 50 cm lång. Mitt tredje dygn i livet började jag bli sämre,ca 2månader låg jag på sjukhuset,biva,ECMO & vårdavdeln.
Här läser du från dag ett på sjukhuset tills nu när jag äntligen är h

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards